Stížnosti | Zesilovače Mobilního Signálu | České Zesilovače
  • Bezplatné doručení do České republiky
  • Nonstop Podpora +420 910 880 834
  • 30ti denní Garance Vrácení Peněz
  • Garance Bezproblémového Signálu

Reklamační Řád

Jakožto zákazník můžete vrátit či vyměnit jakoukoliv položku do 30 dnů od obdržení původní objednávky. 

Mějte, prosím, na vědomí, že adresa, která je k dispozici na webových stránkách, NENÍ adresou určenou k reklamacím. V případě, že si přejete reklamovat zboží, kontaktujte nás nejprve na adrese info@gsmzesilovace.cz. Zašleme Vám detailní instrukce, jak zboží vrátit. 

Mějte prosím na vědomí, že nejsme odpovědní za náklady spojené s vrácením zboží, pokud Vám zboží nebylo doručeno chybně.

Vezměte, prosím, na vědomí, že v následujících případech není možné produkt vrátit. 

  • Pokud produkt nebyl vrácen v prodejném stavu (škrábance a další poškození, chybějící díly, atd.)
  • Od dodání zboží uplynulo 14 dní a důvod vrácení zboží nelze jasně identifikovat (zákazník nespolupracuje, nedodává informace, nedodává obrázky, atd.).
  • Od dodání zboží uplynulo 14 dní a balíček byl otevřen.

Finanční kompenzace bude poskytnuta v následujících případech

  • V případě nespolupráce s kurýrskou společností (např. odmítnutí objednávky při doručení, nedoručení v případě, že kurýr nedokáže balíček dodat, neposkytnutí dostatečných informací či dokumentace ohledně kurýrské společnosti) (pro jednopásmové a dvoupásmové 30%, pro třípásmové a pětipásmové 20%).
  • V případě, že od dodání uběhlo 14 dnů vám bude účtován poplatek za doplnění zboží ve výši 20%.

Všechny produkty musejí být vráceny v původním stavu bez poškození (tj. bez škrábanců, rýh, promáčknutí, atd.). Je nutné vrátit všechny původní součástí produktu, včetně antén, kabelů, komponentů, manuálů a nepoškozeného balení.

  • Před vrácením produktu je nutné, abyste nám zaslali obrázek krabice, ve které jsou původní předměty jasně viditelné.
  • Reklamované zboží musí být umístěno v přepravní krabici tak, aby nedošlo k poškození jeho obalu.
  • Na přepravní krabici musí být přesně napsáno číslo objednávky.
  • Po vrácení zboží je vyžadováno sledovací číslo.
  • Pokud obdržíte poškozený produkt, kontaktujte nás prosím a vyžádejte si pokyny k řešení tohoto problému. Poškozené zboží neakceptujeme k reklamaci.
  • Pokud byste rádi zboží vrátili, ale nemůžete nám jej z jakéhokoliv důvodu doručit na naši adresu, je možnost vrácení peněz za objednávku na našem uvážení.

Proces reklamace může trvat 2 až 6 týdnů od chvíle, kdy obdržíme váš balíček, zkontrolujeme vaše zboží a vrátíme Vám peníze

AKTUALIZACE V SOUVISLOSTI S COVID19: Díky neustále se vyvíjející pandemii COVID-19 a z ní plynoucí nemožnosti sledovat produkty po doručení, jsme nuceni dočasně přerušit možnost vrácení zboží. Činíme tak z důvodu ochrany zdraví našich zákazníků a našich pracovníků.