Záruka

Chcete-li vrátit produkt v záruce, následujte postupujte podle následujících pokynů:

  • Kontaktujte naši zákaznickou podporu;
  • Dodejte naší zákaznické podpoře podrobnosti ohledně problému s obrázky/videem;
  • Naši specialisté zákaznické podpory vám pomohou buďto opravou existujícího produktu, nebo vrácením peněz.

V případě náhrady:

  • Zákazník bude požádán o zaslání produktu zpět v souladu s našimi zásadami pro vrácení zboží.
  • Po obdržení produktu do našeho centra zkontrolujeme, zdali výrobek funguje tak, jak má a nabídneme možnost náhrady, či vrácení peněz podle našich zásad pro vrácení zboží.

Záruka nekryje následující situace:

  • Jakýkoli produkt v balení je poškozen;
  • Jednotka byla otevřena zevnitř a došlo k pokusu o opravdu;
  • Zákazník nedodal důkazy o poruše.
  • Zákazník nedodal doklad o nákupu (tj. email, či fakuturu)